2010年10月11日 星期一

韓國這一年 D10

今日上堂又教左幾個文法,跟住另一個老師上堂咁啱個課個睇相,大家就拎隻手黎睇啦
生命線呀,婚姻線呀,頭腦線咁,又睇下生肖運程,今日星座運程
跟住MISS問邊個未有學生証,就比左張臨時既我,我地班9成9就係度讀左半年以上,學生証當然全部都有啦~~~
聽日話要用興趣黎做發表喎,我諗諗寫乜好先
跟住又問到大家週未做左乜,我發覺有一半人都去左睇煙花,我話我去左東大門,跟住MISS就話而家東大門唔比講價(但係尋日聽到有人講喎)佢話如果老細減價比你會有人報警拉去差館,整低價錢(我唔記得左係咁上下意思)
放學個陣有D도우미黎左,我唔知有無呢,聽日先算
LUNCH同一個台灣人同佢既日本朋友食飯
佢係我係網上識又係讀緊中一,我就話得閒既話係學校見下面,咁就約左LUNCH食飯,但係唔知點形容就係怪怪地,我覺佢D日本朋友好好,見面都係講韓文,我識個D可能因為韓文唔好,9成都講日文,聽到我都想訓

沒有留言:

張貼留言