2010年10月7日 星期四

韓國這一年:D6

尋晚同房23:55先返到我以為佢發生乜事TIM,因為佢話出去一陣就番
今朝上堂又教左新文法,我要溫習下先得,唔溫真係跟唔上 = =
我隔離個日本同學今朝已經轉左去初二班啦,我個LUNCH伴無左 @_@ 我自己走去宿舍個邊既學生食堂,種類多D價錢,各有不同~~ 我都係食2500WON
有同學走左又有新同學黎,呢次呢個都係香港人黎架,佢係重讀中一,佢話我聽學校有得幫我地整外國人登錄証唔駛自己去,但要兩個禮拜,自己去整係咪一個禮拜呢
無電話就係唔方便 @_@
食完返宿舍打算做下功課上下網
但係我諗黎諗去都諗唔到做咩句子,所以出去行個大運,我係咁搵間外大搵唔到喎,跟住亂咁行比我見到外大啦,其實我要去EMART,去個時我明明見到有個指示係KH後面我走個時搵唔到囉~~~ 結果沿路返,唔由學校正門返舍改由後門,點知仲耐行左半個鐘,需要條路無咁辛苦但係要行好耐,條路D舖頭休息就無燈都幾黑下
頭先係房度無啦啦有把聲廣播,講完韓文講英文,d英文聽唔清楚,大概就係話查房就開始同埋幾號到幾號無熱水
跟住無耐有人按門鐘,入黎剩係叫開個衣櫃,同望下,又話開個雪櫃睇下,我話雪櫃咩都無架喎,我睇完話真係咩都無話,跟住佢抬頭見到我個櫃有杯麵,問我係咪食杯麵過活XDXD

沒有留言:

張貼留言