2010年10月4日 星期一

韓國這一年:D-3開學禮

今日10:00返學有開學禮同新生說明會
返學個斜坡好斜仲有好多級樓梯 @_@
入到去分中文英文日文咁樣,去左聽中文,D人大部份似90後,以中國人居多
秋季旅行去雪X山,2日一夜
跟住去開學禮,又係介紹下D老師咁,坐前面個幾個大叔係咁搭散
仲有叫每個國家既人起身,香港係最後叫得幾個人起身,日本好多,我覺得多過香港,有D連個名都唔知係邊既
之後有3個音樂系學生出黎唱左隻英文歌,又有3個學生唱RAP,佢地RAP緊同時坐下面個法國人仲郁得勁過佢地
表演完竟然去介紹學校隔離間醫院,好多人走左,我都去左廁所,原來KT有人黎介紹D電話,之後播條片我覺得係10年前拍落,未睇完D人就話走,學校職員叫佢地咪走,但D人都照走,無耐我地都走啦
之後去買左個包食就去考試啦,考筆試50條,20題之後開始難,識睇題目又唔識個答案,最後亂填,通常答案係放係a,b
做完筆試又面試,原來問好多問題,不過都係一般問題我都識答,唔知分到邊班,聽朝8:30要番去睇結果,所以要訓啦,聽日先po相





























沒有留言:

張貼留言