2010年8月19日 星期四

韓國留學準備:出左票

我出左機票啦~~ 1/10坐零晨機,2/10上午到(假如抽到宿舍,問過學校可以早2日去住)本來有諗過坐下午機,但係去到個邊差唔多夜晚,我又要自己搵住既地方,都係早D去好D
呢次坐OZ,計埋呢次坐第四次OZ,仲記得第一次去kr係坐KE,後尾幾次都係坐OZ,因為有人話以前KE好多意外(不過呢幾年都無乜聽過啦)同埋KE機師好多係"駕"戰鬥機出身,所以通常會早到,我個時試過又真係早到喎 ~~ 哈哈~~ 對上個次坐CX駕機好細放左隻腳想伸長D都唔得~~ 呢次坐OZ純粹因為平D,不過我記得明明KE係比OZ平點解而家好似唔同左
仲有一個問題,突然間諗起我個VISA得5個月,我張機票(因為改日子唔駛比錢,所以我就set左回程個日子,到時再改)旅行社話暫時剩係出到8/8,咁我就預8/8先啦~~佢問我係咪已經有visa,我答有啦,但我無話佢知得5個月(佢係我張單打左有visa),因為我諗住去到先延簽,咁樣去到機場check in同入韓國境,佢地會唔會要我解釋,visa 5個月(到出年2月)但係機票就8/8 (差幾個月)?頭痛中...

沒有留言:

張貼留言